dag 3 wandeling high Tatras - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van poprad zernike - WaarBenJij.nu dag 3 wandeling high Tatras - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van poprad zernike - WaarBenJij.nu

dag 3 wandeling high Tatras

Door: Mark Kalfsbeek

Blijf op de hoogte en volg poprad

10 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Poprad

Dag 3 Door: Mark Kalfsbeek

Ik werd vanochtend wakker in dormitory, een soort studentenhuis. Samen met Thomas hebben we ons ontbijt gegeten. Nadat we ons klaar hadden gemaakt, zijn we samen met mijn uitwisselingstudent en haar vriendin, die ook een uitwisselingsstudent heeft, naar school gelopen. Toen we naar een korte wandeling op school aangekomen waren, kregen we eerst een korte uitleg wat de bedoeling was vandaag. Na deze korte uitleg hebben we van drie Slowaakse leerlingen een rondleiding door de school gekregen. We hebben kort een paar lessen bijgewoond en zijn daarna weer terug naar het lokaal gegaan. We moesten aan de opdracht van ckv werken. Iedereen heeft in een groepje van drie Nederlandse leerlingen en hun uitwisseling een workshop voor de International Day bedacht en die ook uitgewerkt.

In de middag zijn we naar de High Tatra’s gegaan en hier een wandeling van ongeveer drie uur gemaakt. Het uitzicht was adembenemend, net zoals het einddoel: een waterval. Als was de reis heen en terug wat lastiger. Onderaan de berg had je in vergelijking nog weinig sneeuw en ijs, maar dat was bovenin wel anders. Hoewel de wandeling soms wat lastiger was, had je toch een uitzicht die je liever niet wil missen.

Na deze wandeling zitten we nu uitgeput in de bus onderweg naar de supermarkt. Vanuit deze plek gaan iedereen met zijn uitwisseling mee naar huis of iets anders wat gepland is.