bijna gereed voor vertrek - Reisverslag uit Haren, Nederland van poprad zernike - WaarBenJij.nu bijna gereed voor vertrek - Reisverslag uit Haren, Nederland van poprad zernike - WaarBenJij.nu

bijna gereed voor vertrek

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg poprad

06 Oktober 2016 | Nederland, Haren

Eindelijk zijn alle leerlingen van het Harens Lyceum gekoppeld aan een Slowaakse partner. Misschien niet altijd een optimale match, maar we gaan er voor. Inmiddels hebben veel leerlingen al contact gehad en hebben we er zin in.
Hou de weerberichten in de gaten, zoals een vader al schreef. De verwachtingen zijn dat het koud wordt. Denk dus niet alleen aan warme en stevige wandelschoenen, maar ook een maillot of thermobroek voor onder de spijkerbroek. Ook zijn handschoenen en muts geen overbodige luxe.
We vertrekken zaterdag, niet van p&r II maar van I. De bus past niet onder het poortje door :(
Tenslotte het programma. Lekker vol, met leuke, mooie en interessante uitstapjes.
Denken jullie aan een kussentje of iets dergelijks voor in de bus? Ook eten meenemen, voor 's avonds maar ook ontbijt!.
Ik hoop jullie allemaal te zien, zaterdag 8 okt 17.45u op P & R II Haren, met je ID in de handbagage.

Tot zaterdag!

Programma:
Sunday (9. 10.)
- arrival cca 13.00 – BILLA supermarket (parking place)
- afternoon – programme in the families (possibly – ice hockey match at 18.00 in the stadium)

Monday (10.10)
- 8.00 – school (D. Tatarku Street) – project work
- 12.00 – bus to Štrbské pleso (and waterfall Skok)

Tuesday (11.10)
- 8.00 – BILLA supermarket – then trip to Spišský hrad (castle) and Košice (exhibition in Technical Museum, sightseeing in Košice and dinner)

Wednesday (12.10)
- 8.00 – Poprad - sightseeing in groups
- 12.00 – tram to Hrebienok (the High Tatras)

Thursday (13.10)
- 8.00 – BILLA supermarket – bus to Kežmarok (castle, churches)
- 12.00 – MAX shopping centre – lunch, bowling
- afternoon – AcquaCity – aquapark or International Festival of Mountain Films