Poprad dag 5 - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van poprad zernike - WaarBenJij.nu Poprad dag 5 - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van poprad zernike - WaarBenJij.nu

Poprad dag 5

Door: Stefan Maring

Blijf op de hoogte en volg poprad

12 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Poprad

Poprad, dag 5, wandeling in de hoge Tatra's

Vandaag hebben we een wandeling gemaakt door de bergen. Om 8 uur 's ochtends waren we op het station om met een klein treintje naar de Tatra's te gaan. Om half negen vertrokken we vanuit Poprad en we waren tegen negen uur op de eindbestemming. Van het station gingen we lopend omhoog tot we bij een restaurant waren. In Poprad zag het weer er nog goed uit, maar toen we een,aal de bergen ingingen zaten we in de mist. Dus geen mooie uitzichten, maar in plaats daarvan uit de mist opdoemende bomen. Na wat gerust, gegeten en gedronken te hebben bij het restaurant liepen we nog naar een waterval, daar was iets minder mist. Toen gingen we terug naar het station en terug naar Poprad.
In Poprad gingen we in groepjes een soort speurtocht doen. We moesten een aantal opdrachten in Poprad doen en fotos van onzelf op verschillende plaatse maken. Om 4 uur waren we daarmee klaar en kwamen we allemaal bij elkaar op een van de scholen. Daar kreeg de groep die de opdrachten het best had gedaan een prijsje. Daarna was het dagprogramma afgelopen en ging iedereen met zn uitwisseling iets doen.