aankomst Poprad - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van poprad zernike - WaarBenJij.nu aankomst Poprad - Reisverslag uit Poprad, Slowaakse Republiek van poprad zernike - WaarBenJij.nu

aankomst Poprad

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg poprad

09 Oktober 2016 | Slowaakse Republiek, Poprad

Op zaterdagmiddag zijn we keurig op tijd vertrokken vanuit Haren naar Poprad in Slowakije. Iedereen heeft zich lekker geïnstalleerd in de bus, waar direct een uitgelaten sfeer hangt.
Na 3u de eerste pauze, bij de Burger King. Daarna snel door naar Dresden. Hier is de chauffeurswissel. Kees blijft de hele week onze chauffeur. Het eerste deel rijden we vlot door. In Polen en Slowakije zijn er veel wegwerkzaamheden, waardoor we veel omleidingen hebben en stukken waar we langzaam moeten rijden. Met een kleine vertraging komen we om 13.30u aan in Poprad. Er staat al een grote groep mensen te wachten. Aarzelend zoeken de leerlingen elkaar op. Iedereen heeft al foto's gezien via Facebook en andere sociale media. Binnen een paar minuten is iedereen vertrokken en blijven de docenten alleen achter.
De middag brengen de leerlingen door in het gastgezin. Voor de liefhebbers is er vanavond nog een ijshockeywedstrijd te bekijken. Nu eerst een dutje.